Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Castellano
Valencià
Seu Electrònica
AJUNTAMENT D'ALFARB
Comunicació Mecanisme d'Avís Notificació Electrònica
Informació general
Catàleg de tràmits
Els meus tràmits
Tauler d'anuncis
Incidències
Altres seus electròniques
Seu Electrònica
>
Comunicació Mecanisme d'Avís Notificació Electrònica
Sessió no iniciada
Opcions
Carpeta ciutadana
Dades de la persona usuària
Inicia sessió
Comunicació Mecanisme d'Avís Notificació Electrònica
Termini de sol·licitud
A partir del dia 01/12/2021
Comunicació Mecanisme d'Avís Notificació Electrònica
Requisits de la sol·licitud
S'ha de signar la sol·licitud
La representació de totes les persones interessades s'ha de poder comprovar electrònicament. És a dir, si una persona interessada actua amb representant, ha d'autenticar-se amb el certificat digital de representant corresponent, o bé, tindre un apoderament per a qualsevol tràmit d'aquesta persona interessada registrat en el sistema Apodera de l'AGE. També es permet que la mateixa persona interessada, autenticada mitjançant el certificat digital o Cl@ve, nomene com a representant qualsevol altra persona.
Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT D'ALFARB - P4602600A
Honorato Gil, 1
46197 Alfarp (Valencia)
Reconeixements
Accessibilitat
|
Avís legal
|
Sedipualb@